آسیاب قهوه دستی مسافرتی
نوشته شده توسط : admin

در چندین سال اخیر گرایندرهای دستی بسیار متنوعی به بازار عرضه شدند که ما اکثر مدل های آسیاب قهوه دستی موجود در بازار را تست کرده ایم. امروزه برخی از آسیاب های دستی واقعا برجسته، در دسترس هستند. از آنجایی که تعداد این آسیاب ها کم هم نمی باشد، ما در این مقاله به چند مدل شناخته شده نیز اشاره می کنیم که ارزش بررسی آنها را دارند. مدل های آسیاب قهوه دستی برخلاف مدل های برقی تنظیمات پیچیده و زیادی ندارند و تقریبا تنظیمات در همه آنها یکسان می باشد. اما نوع و جنس تیغه ها در آسیاب های دستی بسیار اهمیت دارد.
آسیاب قهوه دستی فلزی با طراحی زیبا و کاربردی به شما این امکان را می دهد تا به بهترین و راحت ترین حالت ممکن قهوه ی خود را آسیاب کنید. طراحی کوچک این محصول باعث شده است که به راحتی بتوان آن را حمل کرد و در کیف یا کوله جا داد. تیغه این آسیاب از جنس سرامیک مرغوب بوده و قابلیت تنظیم درجه از نرم تا درشت را دارد. آسیاب قهوه هاریو مدل Mini Slim Plus یک گرایندر عالی برای مبتدیان و حرفه ای ها می باشد.
تا در هر مکان و هر زمان که تمایل داشتند، امکان آسیا کردن دانه های قهوه را متناسب با قهوه ساز خود (انواع اسپرسو ساز خانگی، فرنچ پرس، قهوه ساز های فیلتری، موکاپات، …) فراهم نمایند. جنس تیغه های این مدل دستگاه از سرامیک با کیفیت و جنس بدنه از پلی پروپیلن می باشد. طراحی باریک و جمع و جور این محصول، و استفاده کردن از مواد و متریال با کیفیت برای ساخت آن، سبب شده است تا علاقه مندان به قهوه بتوانند، این گرایندر را به راحتی با خود به همراه داشته باشند.
آسیاب قهوه دستی طرح کماندانته دارای کیفیت بالا و دو محوره بزرگ می باشد. با این محور ها شما قادر خواهید بود از درشت ترین درجه قهوه های دمی تا ریزترین درجه قهوه ترک را با بهترین کیفیت پودر کنید. علاوه بر این تیغه های مقاوم ضد زنگ، دانه های قهوه را با دقت و کاملا یکنواخت آسیاب میکند و باعث پیچیدن عطر قهوه در فضا می شود.
آسیاب قهوه مسافرتی مخزن دار گتر (GATER) دارای بدنه ی سیلیکونی و شیشه ای با تیغیه هایی از جنس سرامیک می باشد. علاوه بر این مخزن شیشه ای جدا برای نگهداری از پودر قهوه دارد. آسیاب قهوه مخزن دار گتر هم نیز درجه بندی ریز و درشت دارد اما به یکنوختی دو مدل بالا آسیا نمی کند.
source: آسیاب قهوه دستی مسافرتی





:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , فرانسه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , آسیاب قهوه , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: آسیاب قهوه , آسیاب قهوه خانگی , آسیاب قهوه دستی , آسیاب قهوه دستی حرفه ای , آسیاب قهوه مسافرتی , انواع آسیاب قهوه , بهترین آسیاب قهوه , قهوه ساز مسافرتی , قهوه دات کام , قیمت آسیاب قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: